Az alábbiakban tájékoztatjuk Önt arról, hogy a szolgáltató Sár Krisztián Ádám EV. (székhely: Magyarország, JÁSZJÁKÓHALMA, Cégjegyzékszám: 60133072) milyen módon és célból kezeli az Ön személyes adatait.
Az adatkezelés során a vonatkozó jogszabályoknak – különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (GDPR) – megfelelően járunk el.
Jelen Adatkezelési Tájékoztató kiterjed a következő weboldalra: https://ujweboldal.hu
Fenntartjuk a jogot arra, hogy a jelen Tájékoztatót bármikor módosítsuk, és az esetleges módosítások a közzététellel lépnek hatályba.
Kezelt adat | Adatkezelés célja |
kapcsolati űrlapok, remarketing, hírlevél | |
név | kapcsolati űrlapok, hírlevél |
eszköz | kapcsolati űrlapok, remarketing |
viselkedés | kapcsolati űrlapok, remarketing |
IP-cím | kapcsolati űrlapok, remarketing |
telefonszám | kapcsolati űrlapok, remarketing |
cím | kapcsolati űrlapok |
lokáció | kapcsolati űrlapok |
böngésző | kapcsolati űrlapok, remarketing |
vásárlási előzmények | remarketing |
keresési kifejezések | remarketing |
Az adatokat a következő tárhelyszolgáltató kezeli és tárolja a szolgáltatás működése érdekében.
Bizonyos adatkezelési feladatok ellátásához külső adatfeldolgozókat veszünk igénybe. Az adatfeldolgozók kizárólag a velünk kötött szerződés és a vonatkozó jogszabályok alapján kezelhetik az adatokat.
A szolgáltató marketing célú tevékenységei keretében külső partnerekkel működhet együtt (pl. hirdetések megjelenítése). Ezen partnerek részére csak az érintett hozzájárulása esetén továbbítunk adatokat.
A weboldal böngészése során úgynevezett cookie-k (sütik) kerülhetnek a felhasználó számítógépére. Ezek a sütik technikai információkat tartalmaznak, és elsődleges céljuk a kényelmes, személyre szabott böngészés biztosítása, de az oldal használhat analitikai, remarketing, vagy media elemekhez szükséges sütiket is.
Süti név | Alkalmazási cél |
---|---|
mhcookie | essential |
wp-settings-* | essential |
wp-settings-time-* | essential |
itsec-hb-login-* | essential |
wordpress_test_cookie | essential |
itsec-recaptcha-opt-in-* | unknown |
itsec_interstitial_browser | essential |
wordpress_logged_in_* | essential |
A felhasználók böngészőjük beállításaiban szabályozhatják vagy letilthatják a cookie-k alkalmazását, ez azonban befolyásolhatja az oldal bizonyos funkcióit.
Szolgáltatásunk nem irányul kifejezetten 16 év alatti kiskorúak felé. Amennyiben mégis gyűjtünk és kezelünk kiskorúak adatait, azt kizárólag a törvényben meghatározott hozzájárulások vagy szülői/gondviselői engedélyek megléte esetén tesszük.
A szülők és gondviselők bármikor kérhetik a róluk, illetve a felügyeletük alatt álló kiskorúakról rögzített adatok módosítását vagy törlését.
A weboldalon elhelyezett űrlapok a felhasználó által önként megadott adatokat rögzítik, melyeket kapcsolatfelvételre vagy ügyintézésre használunk fel.
Az adatokat csak a szükséges ideig, illetve a vonatkozó jogszabályokban előírt határidőkig tároljuk. Ezt követően az adatokat töröljük vagy anonimizáljuk.
Adatait csak akkor továbbítjuk harmadik feleknek, ha ehhez Ön kifejezetten hozzájárult, vagy ha ezt jogszabály vagy hatósági kötelezés írja elő.
Az adatkezelés során mind az adatkezelő, mind az adatfeldolgozó olyan szervezeti és technikai védelmi megoldásokat alkalmaz, amelyek a modern technológiai lehetőségeket és az adatkezelés jellemzőit (cél, terjedelem, körülmények) egyaránt figyelembe veszik, valamint igazodnak a természetes személyekre leselkedő, változó mértékű kockázatokhoz. Ezeknek az óvintézkedéseknek az a célja, hogy az adatok védelmét a kockázatokkal arányosan folyamatosan fenntartsák.
Az említett intézkedések közé tartozhat például az adatok kódolása, a rendszerek és szolgáltatások folyamatos rendelkezésre állásának, bizalmasságának és integritásának megőrzése, továbbá a szükséges ellenállóképesség biztosítása. Külön gondot fordítunk arra, hogy ha bármilyen fizikai vagy technikai rendellenesség lép fel, akkor az adatok elérhetőségét és a hozzáférést minél hamarabb helyre lehessen állítani.
A biztonsági intézkedések rendszeres felülvizsgálatával és tesztelésével gondoskodunk arról, hogy a vállalt garanciák ne csupán elméletiek legyenek, hanem a gyakorlatban is megfelelő védelmi szintet nyújtsanak. Az adatokat úgy tároljuk, hogy azokat illetéktelenek ne érhessék el, ennek érdekében egyrészt a papíralapú dokumentumok zárt, védett környezetben kerülnek elhelyezésre, másrészt az elektronikusan rögzített információkhoz kizárólag megfelelően szabályozott hozzáféréssel rendelkező személyek férhetnek hozzá.
Az adatok törléséről is úgy gondoskodunk, hogy a tárolási mód a megadott határidők lejártakor vagy más okból szükségessé váló törlést maradéktalanul lehetővé tegye, és ez a törlés visszaállíthatatlan legyen. Papíralapú dokumentumok esetén a megsemmisítés speciális iratmegsemmisítő berendezéssel vagy erre szakosodott külső partner bevonásával történik. Elektronikus adathordozók kivonásakor vagy selejtezésekor szintén gondoskodunk arról, hogy az adatok helyrehozhatatlanul eltávolításra kerüljenek.
A nyomtatott formában őrzött adatokra vonatkozóan olyan fizikai védelemről gondoskodunk, amely biztonságos és száraz tárolást, valamint megfelelően zárható helyiségeket foglal magában. Az érintett iratokhoz kizárólag az arra felhatalmazott munkatársak férhetnek hozzá. Ha a papíralapú dokumentumok digitalizálása is megtörténik, akkor a digitális kezelési szabályokat kell alkalmazni rájuk. Aki az adatkezeléssel foglalkozik, csak akkor hagyhatja el a munkaterületet, ha gondoskodott a rá bízott anyagok zárásáról és az illetéktelen személyek kizárásáról.
Az épület és a helyiségek, ahol a papíralapú iratok találhatók, rendelkeznek megfelelő tűz- és vagyonvédelmi rendszerrel, ezzel is csökkentve a fizikai károk lehetőségét.
Az adatkezelésben részt vevő számítógépek és mobil eszközök a megfelelő vírusvédelemmel és hozzáférés-szabályozással vannak ellátva. A digitálisan tárolt információk biztonsága érdekében naprakész mentéseket és archiválási megoldásokat alkalmazunk, és gondoskodunk arról, hogy ezek a biztonsági mentések szükség esetén elérhetők legyenek.
A központi szervergéphez kizárólag arra feljogosított személyek csatlakozhatnak, meghatározott jogosultsági szintek szerint. A munkavégzéshez használt számítógépeket és a rajtuk tárolt adatokat jelszóval, illetve más hozzáférés-védelmi intézkedésekkel óvjuk az illetéktelen belépéstől.
Amennyiben olyan esemény következik be, amely jogosulatlan hozzáféréssel, károsodással vagy elvesztéssel fenyegeti a személyes adatokat, haladéktalanul lépéseket teszünk az érintett adatok további védelme és a károk enyhítése érdekében. Ha a helyzet alapján valószínűsíthető, hogy az incidens jelentős kockázatot hordoz az egyének jogaira vagy szabadságaira nézve, indokolatlan késedelem nélkül értesítjük az érintett személyeket, és érthetően elmagyarázzuk az incidens jellegét, valamint azt, hogy milyen intézkedéseket tettünk vagy tervezünk annak orvoslására.
Az érintettek tájékoztatása elmaradhat, ha a káros hatások megelőzésére vagy enyhítésére már korábban olyan biztonsági megoldásokat alkalmaztunk (például titkosítást), amelyek a személyes adatokat értelmezhetetlenné teszik az arra nem jogosult személyek számára, vagy ha további lépések megtételével a kockázat valószínűsége lényegesen csökkent. Bizonyos esetekben a közvetlen értesítés helyett elegendő nyilvános közzététel, ha az egyéni értesítés aránytalan nehézségekkel járna.
A hatályos előírásoknak megfelelően, ha adatvédelmi incidens történik, amely feltételezhetően veszélyt jelenthet a természetes személyek jogaira és szabadságaira, az adatkezelő a tudomásszerzést követően, de legkésőbb 72 órán belül bejelenti azt az illetékes felügyeleti hatóságnak. Amennyiben a bejelentés ezen időszakon túl történik, a késlekedés okát szintén mellékelni kell a bejelentéshez.
Az érintettként (felhasználóként) Önt az alábbi jogok illetik meg a személyes adatai kezelésével kapcsolatban:
A fenti jogainak érvényesítése érdekében kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot (e-mail: info@ujweboldal.hu). A beérkező igényeket a lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megválaszolni. Rendszerint a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül reagálunk, de szükség esetén – például ha a kérelem összetett – ez az időszak további két hónappal meghosszabbodhat. A hosszabbítás indokairól ugyanebben az egy hónapos időtartamban adunk tájékoztatást.
Ha mégsem tudunk eleget tenni a kérésének, arról és annak okáról szintén tájékoztatjuk a fent említett határidőn belül. Ebben az esetben lehetősége van panaszt tenni a felügyeleti hatóságnál, vagy bírósági jogorvoslattal élni.
Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a személyes adataival kapcsolatban visszaélés történt, lehetősége van hivatalos bejelentést tennie a következő elérhetőségeken:
A beérkező panaszokat részletesen megvizsgáljuk, és a vizsgálat eredményéről, valamint a meghozott intézkedésekről tájékoztatjuk Önt. Ha nincsen jogszabályban előírt konkrét időtartam a panaszügyek kezelésére, abban az esetben legalább háromévente ellenőrizzük, hogy a panaszok kivizsgálása és az eljárásunk folyamata mennyiben felel meg az adatkezelés céljának, illetve a vonatkozó jogszabályoknak.
Továbbá jogosult panaszt tenni az illetékes adatvédelmi hatóságnál is:
A legutóbbi frissítés dátuma: június 16, 2025